Ankieta satysfakcji klienta 2023

Szanowni Klienci,

zwracamy się z gorącą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety satysfakcji i wyrażenia swojej opinii dotyczącej współpracy z naszą firmą. Wszystkie spostrzeżenia weźmiemy pod uwagę i postaramy się na ich podstawie udoskonalić naszą pracę, aby dostarczać tylko takie produkty, które są zgodne z Państwa oczekiwaniami. Obiecujemy, że każda przekazana przez Państwa uwaga nie pozostanie zignorowana. Z góry dziękujemy za poświęcony dla nas czas.

 

1. Z jakiego oprogramowania obecnia Pani/Pan korzysta?

2. Jak ocenia Pan/Pani jakość obsługi klienta w DATEV?

Komentarz do pytania nr 2

(opcjonalnie)

3. Jak ocenia Pan/Pani jakość swojego ostatniego kontaktu z pracownikiem DATEV eG Polska?

Komentarz do pytania nr 3

(opcjonalnie)

4. Na ile pracownik DATEV sprawnie odpowiadał na Pana/Pani pytania na temat produktu Datev?

Komentarz do pytania nr 4

(opcjonalnie)

5. Jak ocenia Pan/Pani sposób rozwiązywania przez pracowników DATEV problemów pojawiających się w trakcie korzystania z programu?

6. Czy spełniliśmy Pana/Pani oczekiwania odnośnie obsługi klienta?

7. Czy poleciłbyś(aś) nasze produkty/usługi innym osobom?

Proszę ocenić swoją chęć polecania naszej firmy na skali od 1 do 5  oraz krótko uzasadnić swoją ocenę.

Komentarz do pytania nr 7

(wymagane)

Metryczka

Dodatkowe informacje

Województwo

Płeć

Wielkość firmy

 

REGULAMIN ANKIETY SATYSFAKCJI KLIENTA

1.  Organizatorem ankiety Satysfakcji Klienta 2023 jest DATEV eG Oddział w Polse Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa, NIP:1080024597, KRS: 0000854023.

2. Cel: Ankieta ma na celu zebranie opinii i sugestii od naszych klientów, abyśmy mogli lepiej zrozumieć, co robimy dobrze i w jaki sposób możemy poprawić jakość naszych produktów/usług.

3. Warunki Uczestnictwa: Ankieta jest otwarta dla wszystkich klientów DATEV eG Oddział w Polsce, którzy mieli doświadczenie korzystania z naszych produktów/usług. Udział w ankiecie jest dobrowolny i anonimowy.

4. Zasady Prywatności: Wszystkie dostarczone odpowiedzi będą traktowane jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celach analizy i doskonalenia naszych usług. Nie będziemy ujawniać żadnych indywidualnych informacji.

5. Forma Ankiety Ankieta będzie zawierać różnego rodzaju pytania dotyczące doświadczeń klienta, jakości produktów/usług oraz ewentualnych sugestii na temat poprawy.

6. Zgłoszenia mogą być wysyłane wyłącznie przez klientów firmy DATEV eG Oddział w Polsce. Zgłoszenia dokonuje się poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety za pośrednictwem strony internetowej datev.pl na której jest ona opublikowana. Każdy uczestnik ankiety może przysłać tylko jedno zgłoszenie w ramach danej edycji badania ankietowego.

7. Czas Trwania Ankiety Ankieta będzie dostępna do wypełnienia przez określony okres czasu. Po upływie tego czasu, ankieta nie będzie już aktywna.

8. Prawo do Zmiany Regulaminu: Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub aktualizacji regulaminu ankiety w dowolnym momencie. Każde takie działanie zostanie odpowiednio ogłoszone.

9. Nagrody: W niektórych przypadkach możemy zdecydować się na przyznanie nagród lub incentive dla uczestników ankiety. Informacje na ten temat zostaną udostępnione w osobnym ogłoszeniu.

10. Zakończenie Ankiety: Po zakończeniu ankiety, wyniki zostaną poddane analizie, a uzyskane wnioski zostaną wykorzystane do podejmowania działań mających na celu poprawę naszych produktów/usług.

11. Kontakt Jeśli masz pytania dotyczące ankiety lub regulaminu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem biuro@datev.pl

Dziękujemy za udział w naszej ankiecie i pomoc w doskonaleniu naszych usług!